کد خبر : 2830
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵

اینستاگرام به ابزارهای جدیدی برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا مجهز می‌شود

اینستاگرام به ابزارهای جدیدی برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا مجهز می‌شود

گروه IT: اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف مدنظر این شرکت امکان کسب درآمد را فراهم کند. به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، مارک

گروه IT: اینستاگرام در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در درآمدزایی از این شبکه اجتماعی است. این پلتفرم ابزارهای جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا با رسیدن به اهداف مدنظر این شرکت امکان کسب درآمد را فراهم کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، مارک زاکربرگ در اولین رویداد Creator Week اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا با این طرح می‌توانند از اینستاگرام پول بگیرند. کاربران این شبکه اجتماعی با فروش مجموعه‌ای از بج‌ها (Badges) می‌توانند جایزه بگیرند. این جوایز در فیسبوک از طریق Stars Challenges ارائه می‌شود که در ازای انجام برخی کارها به تولیدکنندگان محتوا پول می‌دهد.

اینستاگرام به ابزارهای جدیدی برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا مجهز می‌شود

زاکربرگ می‌گوید: «ما معتقدیم که شما باید در ازای ارزشی که برای طرفداران خود و در مجموع همه کاربران ایجاد می‌کنید، پاداش بگیرید.» او همچنین اطلاعات تازه‌ای را درباره طرح دریافت کمیسیون از فروش محصولات در این اپلیکیشن منتشر کرد. در این طرح، برندها می‌توانند روی محصولاتی که در اینستاگرام می‌فروشند نرخ کمیسیون تعیین کنند. این ویژگی به‌زودی برای گروه کوچکی از کاربران و کسب و کارهای آمریکایی راه‌اندازی می‌شود.

در نهایت، اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوایی که هم‌اکنون مشغول فروش محصولات خود هستند، اجازه می‌دهد فروشگاه‌هایشان را به پروفایل اینستاگرام خود وصل کنند. زاکربرگ قبلا به قابلیت «لینک فروشگاه» اشاره کرده بود، اما حالا از عرضه آن خبر داده است.

اینستاگرام به ابزارهای جدیدی برای افزایش درآمد تولیدکنندگان محتوا مجهز می‌شود
اینستاگرام در گذشته برای ایجاد بسترهای درآمدزایی کاربران تلاش زیادی نکرده بود. ولی حالا با داغ‌تر شدن بازار رقابت میان شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که آن‌ها هم به تکاپو افتاده‌اند تا تولیدکنندگان محتوا را در پلتفرم خود حفظ کنند. زاکربرگ قبلا گفته بود این پلتفرم‌ها نیاز به تولیدکنندگانی دارند که بتوانند شبکه‌های اجتماعی را به محلی جذاب‌تر برای گروه بزرگ‌تری از کاربران تبدیل کنند.

مدیرعامل فیسبوک در رویداد Creator Week دوباره تاکید کرد که این شرکت رویکرد اجرایی بهتری نسبت به اپل خواهد داشت و در برنامه‌ای که در سال ۲۰۲۳ عملی می‌شود، سهم کارمزد کمتری از تولیدکنندگان محتوا دریافت خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.